zaterdag 14 februari 2015

Zwijmelen op Zaterdag met Dubbel Goud

In het kader van Valentijnsdag 2015 een nummer dat om de liefde draait.

Only Love Can Break A Heart
Only Love Can Mend It Again

geschreven door Hal David and Burt Bacharach.

Allereerst de originele versie van Gene Pitney uit 1962
en vervolgens de cover versie van Bobby Vinton uit 1977

Jij mag uitmaken welke uitvoering jij het mooist vindt.
Wij wensen jou een fijn weekend met veel liefde.



Neem gerust een hartensnoepje tijdens het afluisteren.
Grtz Mara

Voor Zwijmelen op Zaterdag, klik hier.



21 opmerkingen:

Hanny zei

Ik kan me de eerste versie niet herinneren. Als ik de nummers beluister, gaat mijn voorkeur uit naar de tweede.

Marjolijn. zei

Ik ken de nrs niet, maar toch een Happy Valentine..!!
Fijn weekend.

די מריו zei

Geen snoep zo in de vroege ochtend. De eerste uitvoering is voor mij het mooist.

Love AS Always
Di Mario

Chantal zei

In 77 dacht ik nog niet aan Valentijnsdag

Anoniem zei

Zalig zoete zwijmels. Ik kies voor Gene. Fijn weekend.

gerdaYD zei

Beide versies gaan er goed in, maar als ik eerlijk mag zijn: geef mij maar die heerlijke hartensnoepjes hihi.
Bedankt voor dit weer heerlijk zwijmellogje en ik hoop dat jullie vandaag ook zwijmelen, maar dan in elkaars armen!

Unknown zei

Beide versies vind ik mooi maar die snoepjes mogen jullie lekker zelf opeten ;-)

de 70-er jaren wist ik niet eens dat Valentijn bestond ;-)

Fijn weekend.

John zei

De eerste uitvoering is natuurlijk het mooist. Die is origineel. Snoepen doe ik niet :P dus neem mijn snoepje zelf maar :)
grtz

Renesmurf zei

Niet echt een origineel onderwerp, de liefde, beetje saai.
Maar moet kunnen.

Nietzomaarzooo zei

Suikerzoete zwijmel. Wel lekker om over die snoepjes te dromen :)

Fijn weekend.

FRANK103 zei

Ik krijg hier direct veel commentaar op de muziek, ze vinden het niks! De snoepjes zien er trouwens wel goed uit, suikers, kleur geur en smaakstoffen, geweldig!

Ria zei

Een fijne dag ,met of zonder valentijn;-)

lieve groetjes, Ria

Anoniem zei

Wat een heerlijke zwijmels! Echt weer jeugdsentiment!
Valentijnsdag zegt me niet veel hoor, maar ik wens iedereen toch een fijne Valentijnsdag!

rietepietz zei

natúúrlijk de eerste uitvoering voor mij, de bijzonder stem van Gene Pitney laat het nummer véél meer leven.
Maar daarbij speelt ongetwijfeld de "jaren60' invloed mee , wat was muziek in die tijd belangrijk voor jonge mensen.

gerdaYD zei

OT: natuurlijk heb ik hier een hartensnoepje meegenomen, meer nog, de hele doos is leeg! *wink, big smile*

Joanne zei

Beide versies zijn mooi, maar mijn hart gaat uit naar de tweede uitvoering. Mooie bijdrage.
Ik wens jullie een fijne zondag.

Liefs Frederique

matroos zei

Mierzoet dat wel,de tweede ken ik vaag en heeft de voorkeur.Nog een fijne zondag verder.

Anoniem zei

Heel Amerikaans, compleet met zoetheid en witte tanden! Leuk, hoor jaren 50 en zestig.

Dwarsbongel zei

Ik wist niet dat Bobby Vinton dit nummer ook had opgenomen (of was het vergeten), ik ken hem wel van andere songs. Maar ik ga voluit voor Gene Pitney!

Bibje zei

Nou ja Albert ik ken deze toch beide niet...ben helemaal verbaasd.
Mierzoet, helemaal valentijnsmuziek hoor :)

natasja zei

Ik geloof niet dat ik het nummer ken, maar zo op het eerste gehoor ga ik voor de eerste.