zondag 16 april 2017

Station Harlingen

Station Harlingen in augustus 1973 met een rode DE2 en een gele DE3,
nummers van de treinstellen niet bekend, foto A.J. van der Wal.
- Click on photo to enlarge -


Op een dag dat je liever was thuisgebleven (5 januari 1988) lopen de 2453+2411 het station van Harlingen binnen, na rangeerwerk bij het VAM-vuiloverlaadstation. In de trein ook enkele koelwagens met aardappelen uit Franeker. Wadloper 3110 staat in de verte klaar om te combineren, foto Roelof Hamoen.

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Januari 1988 was ik net weer burger na 14 maanden krijgsmacht. Toen was ik weer aan het werk, helaas geen tijd om treinen te kijken!

Renesmurf zei

Een mooi station, zoiets staat hier ook!

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Leuk paasweekend gehad? En bij jullie daar gaat dat nog een week zo door, jullie zullen er beslist hard van genieten!
Leuk dat hier weer een spoorweglog staat, gelukkig hebben ze het station laten staan, is het geklasseerd dan?
Nog één vraagje: waarom was je liever thuis gebleven op die dag? Sorry voor dit gat in mijn cultuur.. ik word een dagje ouder hihi.

gerdaYD zei

Goede morgen A & M. Bedankt voor je reactie op mijn blog en de matras om mijn FB hihi. Ik heb je er op geantwoord...